הטרנדים השיווקים של 2018
הטרנדים השיווקים אשר יסייעו לך להצליח, על פי גורו השיווק הבריטי,
מארק ריטסון, לשנת 2018 :
אינטיליגנציה מלאכותית
מה הכוונה?
הכוונה היא לאיסוף מידע ותובנות ממקורות פנימיים של העסק, מקניות לקוחות, ממוצרים שצרכו ומגובה הקניה.כל זאת לצד איסוף מידע על המתחרים השונים בארץ ובעולם.
מציאות מדומה
מציאות מדומה תהיה חלק מרכזי מתמהיל השיווק בשנים הבאות. וזהו לא מדע בדיוני….
מנהל התוכן הוא המלך
אם בעבר היה נהוג לחשוב שה"תוכן הוא המלך" , מעתה חייבים לנהל את התוכן. ליצור תוכן רלוונטי ולדאוג שהתכנים יחשפו בצורה אורגנית לקהל הלקוחות של העסק.
גם הסיפור הוא המלך
ניהול תוכן אפקטיבי ייאלץ את העוסקים בדבר לספר סיפור. השוק מראה כי הצרכנים מגיבים לסיפורים חזקים .
דור המילניום
שנים רבות ברור וידוע לכל עסק באשר הוא כי קהל היעד הצעיר, עד כמה שהוא נחשק (שווקית), הוא הקהל שקשה ויקר ביותר להגיע אליו, אבל חשוב להבין כי היום לא ניתן להתעלם עוד מקהל זה, על אף שלא בטוח שאפשר לפנות אליו בשפה אחידה ושידוע כי ההכנסה הפנויה שלו קטנה, בני הדור הזה הם מגניבים, צעירים, רב תרבותיים והם מסתובבים יחד, נמצאים המון בסמארטפון ומייצרים דברים יצירתיים ולכן ההתמקדות בסגמנט זה, חשובה כעת מתמיד.
המותג ומטרתו
חשוב להבין כי הדור הצעיר דורש מטרת מותג ברורה ושקופה, אחרת הם לא קונה!
מכאן שכל עסק הרואה בדור המילניום קהל יעד, חייב יהיה לנסח את מטרת המותג . חשוב להבין, לדוגמא, כי טעם בירה חדשה פחות חשוב מהסיבה לשמה הוציאו אותו. זהו כלל חדש אותו יש לקחת בחשבון בפניה שווקית לקהל זה.