מתוך כנס הקמעונאות האחרון שנערך לאחרונה בדובאי , אנו מביאות אליכם את עיקרי הדברים שרלונטים גם לעסקים הקטנים:

  1. זהו עידן החוויות – על מנת להבין את "החיים המחוברים" של הצרכנים החדשים, בעלי העסקים צריכים לחשוב מחדש איך הם משלבים את ערכי המותג, מגוון המוצרים, החדשנות המוצרית והטכנולוגיות בהן הם משתמשים.

 

  1. איסוף נתוני לקוחות -איסוף הנתונים יהפוך לטבעי יותר ויהיה בעל משמעות חסרת תקדים לבעלי העסקים

 

  1. המהפכה הדיגיטלית –  מנתונים שסיפקה גוגל במהלך הכנס עולה, כי עד שנת 2020 יבוצעו 82%  מהמכירות בעולם בערוצים הדיגיטליים, והנתון . לכן, על העסקים להיערך למהפכה הדיגיטלית כדי להישאר בתמונה.

 

  1. למידת מכונהאם עשר השנים האחרונות עמדו בסימן המעבר למובייל, השנים הבאות יהיו בסימן למידת המכונה. המגמה הזו תעשה את התהליכים בענף מהירים יותר ותוכל לספק לצרכנים חוויית קנייה טובה יותר.

 

  1. זמן תגובה מהירהמהירות היא מהות הכלכלומר, מהירות השינויים, מהירות התגובה ומהירות האספקה. ממספר מחקרים שהוצגו בכנס עולה כי הלקוחות מייחסים למהירות חשיבות גדולה, וכי בעלי העסקים חייבים לתת לדרישה הזו תשובה ולערוך מהפכה משמעותית בכל שרשרת האספקה וההפצה שלהם.

 

  1. לא לשכוח את הבסיס בסופו של דבר הקניה הייתה ונשארה משחק של רגשות ואנשים. לכן, על בעלי העסקים לבדוק את עצמם כל העת, ולראות האם הם עושים את מה שהם עושים עבור העסק או עבור הצרכנים.

 

  1. נעים להכיר: דור האלפא.לאלו שעדיין מדברים על דור המילניום, כדאי מאד להתעדכן. דור האלפא (ילדים שנולדו במאה ה-21) הם הצרכנים הטכנולוגיים והמודעים ביותר אי פעם.

 

  1. העתיד כבר כאן.לדברי ג'ק מא, מייסד Alibaba, בעתיד עסקים יצטרכו לעשות שילוב מושלם בין העולם הפיזי לעולם המקוון, ותכלול אלמנטים של ביג דאטה, טכנולוגיה, ושרשרת אספקה מהירה וחדשנית.

השאר תגובה